زبان‌ها

این سایت برای استفاده از اطلاعات ویکیمپیا بوجود آمده است. ویکیمپیا یک طرح مشارکت جمعی با محتویات باز است که داوطلبان از سراسر دنیا در آن مشارکت می کنند. این سایت شامل اطلاعات 32915711 مکان است و همچنان در حال افزایش است. توضیحات بیشتر در مورد ویکیمپیا و راهنمای شهر.

رشت recent comments:

  • "ستاد خبری نیروهای موازی "مرکز گلسار, sorry sight (مهمان) نوشت 3 سال پیش:
    مدرسه سخت کوشان
  • "ستاد خبری نیروهای موازی "مرکز گلسار, sorry sight (مهمان) نوشت 3 سال پیش:
    جعلی
  • آپارتمان مبله لوکس دوخوابه در رشت کد3078, زهرا (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    سلام جای خوبی بود
  • فروشگاه اتکا(ارتش) رشت, Nda (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    از وزارت دفاع ابلاغیه اومده که کلا دیگه برای فروشگاه های رشت سرباز نمیگیرن متاسفانه.
  • پاساژ امیر, ف (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    ساعتی کاریش چه ساعتیه
  • كارخانه لاستيك گيلان, فوضول (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    منم شاشیدم تو حلق تو و ننت
  • مدرسه شهید ابراهیم جعفری , nigger (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    nigga fuck that
  • کارگاه هنر سروش, بارانا (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    منم خیلی بازیگری رو دوست اما پدرم مخالفه الان دیگه راضی شده اما خودم فکر می کنم بازیگری شغل نیست و می خوام انسانی بخونم و بعد کنکور هنر هم بدم به نظر شما خوبه اینطوری؟؟؟
  • )Magicar-Easycar )نمایندگی دزدگیر ماجیکار و ایزیکارو سیلورین .رشت .پارس اسپرت, محمود (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    هم دارید قیمت چندهZ1سلام خسته نباشید ریموت تصویری ایزیکار
  • مدرسه شهدا ویژه فرهنگیان ناحیه 2, mehrdadrahimian نوشت 7 سال پیش:
    لازم به یاد آوری است که مدرسه انوار العلوم دوره ی متوسطه اول ( راهنمایی ) است
  • مدرسه شهدا ویژه فرهنگیان ناحیه 2, mehrdadrahimian نوشت 7 سال پیش:
    این مدرسه درسال 1396 به مدرسه هیئت امنایی ونمونه دولتی انــــــــــــــــــــــــــــــوار العــــــــلوم تغییر نام پیدا کرد
  • کارگاه هنر سروش, پانیا (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    سلام منم عاشق بازیگریم ولی پدر و مادرم دوست ندارن میگن محیطش سالم نیست نمیدونم چیکار کنمه
  • ستاد فرماندهي انتظامي استان گيلان, حبیب (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    سلام و خسته نباشی خواهشا تلفن برا برقراری ارتباط با ستاد بزارید اصلا هیچ نشونی از تلفن نیست تشکر
  • كارخانه لاستيك گيلان, سیامک پورشبانی (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    سلام نظرات همه دوستان رو خواندم ایشون در هر خال یک تولید کننده هستند فارغ از توهینها یا تهمتها یا حقیقتها من در قسمت پرس شرکت لاستیک سازی کار میکنم شاید هم شمایی که این مطالب رو مینویسید از سختی کار بنده با خبر نباشید درسته که حق کارگر درست ادا نمی شود ولی این مشکل ناصر نبی پور نیست این مشکل تمام کشور است سیاست های اشتباه بعضی مدیرها لپ کلام من به امثال ناصر نبی پور احترام میزارم چرا؟ چون نون شب یک تعداد رو تامین کرده و نگذاشته به گدایی سو بیاورند
  • كارخانه لاستيك گيلان, محمد علی (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    متاسفم برای انسانهایی که عرضه غذا دادن به یه گنجشک رو هم ندارن بعد میشینن و قضاوت میکنن در خصوص انسانهایی که اشتغال ایجاد می کنن.
  • كارخانه لاستيك گيلان, محمد (مهمان) نوشت 7 سال پیش:
    نزدیک به ۶۰ سال از آغاز به کار شرکت لاستیک گیلان میگذره و نزدیک ۸۰۰ نفر د اون مشغول به کار هستند. شایسته نیست اگه به هر دلیلی کسی اخراج شد هر مطلب غیر منصفانه ایی رو در فضای مجازی بنویسه. من در این شرکت شاغل نبوده و نیستم و نسبتی هم با صاحبانش ندارم ولی همینقدر میدونم که تو این شرایط وانفسای کشور حفظ ۸۰۰ نفر کارگر مردانگی میخواد که خیلیا ندارند. محمد
  • كارخانه لاستيك گيلان, ضیا (مهمان) نوشت 8 سال پیش:
    شرکت پشمک سازی را خوب اومدی.. اینها به درد طویله هم نمیخورن
  • كارخانه لاستيك گيلان, As (مهمان) نوشت 8 سال پیش:
    من شاشیدم تو حلق نادر نبی پور با زن و بچه اش
  • كارخانه لاستيك گيلان, بابک (مهمان) نوشت 8 سال پیش:
    اقا من بزار بگم بهتون دست اینها به خدا برکت نداره اینها پست ترین ادمها هستند لعنت خدا بر اونها خدا ازتون نگذره
  • كارخانه لاستيك گيلان, سجاد (مهمان) نوشت 8 سال پیش:
    کلا مدیر هاش همه مال مردم خور هستن کلا خانواده نبی پور از اول تا اخر همه حرام زاده هستن همشون من تو دفترشون کار میکردم خودم دیدم ناصر نبی پور با زن های روسپی همش طبقه ششم بود و همش هم شیشه مشروب میخورد.خدا ازت نگذره ناصر نبی پور چه ادمهایی رو تو بدبخت نکردی اون دنیا جواب همه را باید بدی